Результат роботи груп

4 коментарі:

  1. НВК "Кіровоградський колегіум" Методика веб-квестів активізує навчальний процес, сприяє підвищенню індивідуалізації та якості навчання.При використанні веб-квест у навчанні підвищується мотивація учнів до вивчення дисципліни, з одного боку, і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого. Веб-квест являє собою не простий пошук інформації в мережі, адже учні, працюючи над завданням, збирають, узагальнюють інформацію, роблять висновки. Крім того учасники веб-квест вчаться використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності. Методичний веб-квест — інноваційна форма роботи з педагогічними працівниками, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його фахової майстерності. Дякуємо за отриману інофрмацію.

    ВідповістиВидалити
  2. ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2. Сумісна робота з веб-квестом, на мою думку, підвищила ІТ-компетентність кожного учасника семінару-практикуму та познайомила з новими видами сучасних Інтернет-сервісів. Впровадження інновацій у навчально-виховний процес є вимогою сьогодення. При цьому реалізуються певні задачі: отримання оперативної інформації, миттєва комунікація із колегами або учнями, поширення досвіду, дистанційне навчання на уроках та позакласній діяльності тощо. Антоніна Борисівна на прикладі методичного веб-квесту показала, як можна побудувати методичну роботу в школі, яка забезпечуватиме можливість професійного зростання кожного педагога.

    ВідповістиВидалити
  3. Сучасному періоду розвитку суспільства притаманні постійні зміни у сфері взаємодії людини й інформації. Розвиток інформаційного суспільства, яке часто називають "суспільством, що навчається", нерозривно пов'язаний з усвідомленням необхідності кожного в постійному підвищенні кваліфікації, оновленні знань, опануванні нового вигляду діяльності. Тому презентована Антоніною Борисівною методика веб-квестів є актуальною. Адже це дало можливість кожному учасникові ознайомитися та набути досвіду роботи з даною проблеми, проаналізувати засади формування інноваційної грамотності та культури педагога. Наразі ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг, заслуговує на широке впровадження в навчально-виховний процес. Велика вдячність організатору даного заходу.

    ВідповістиВидалити
  4. Методика веб-квесту заслуговує подальшого вивчення і використання як на уроках, так і в методичній роботі. Ми робимо перші кроки, але час іде швидко, все змінюється, використовуючи дану методику ми швидше опановуємо новітні технлогії, без яких неможливе майбутнє не тільки учнів, але і педагогів.

    ВідповістиВидалити